5. 2. 2024

Prípadová štúdia: Správna komunikácia je kľúčom k úspechu aj v logistike
Naložiť nákladné auto, odviezť tovar na miesto určenia a vyložiť ho. Mnohí z nás obmedzujú prepravu a distribúciu iba na tieto jednoduché kroky. V skutočnosti je však každý krok spojený s radou požiadaviek a často aj ťažkostí, s ktorými sa musí logistický operátor vysporiadať. Ak je cieľovou stanicou obchod v centre mesta alebo nákupné centrum, existuje celý zoznam faktorov, ktoré treba zohľadniť. FM Logistic, líder medzi logistickými a prepravnými spoločnosťami v strednej Európe, sa musí týmto faktorom prispôsobiť. Ilustruje to aj spolupráca s Groupe SEB pri distribúcii ich výrobkov značiek Tefal, Krups a WMF.
Groupe SEB je popredným svetovým výrobcom malých domácich spotrebičov a profesionálnych kávovarov. Výrobky z portfólia skupiny nájdete v 150 krajinách sveta vrátane Slovenska aj susedného Poľska. Z tovární skupiny pochádzajú spotrebiče a príslušenstvo celkovo až 35 značiek. V Poľsku sú najobľúbenejšie značky Tefal a Krups. "Predaj v krajine od roku 2017 neustále rastie. Poliaci si radi vyberajú naše značky, takže môžeme smelo tvrdiť, že sme lídrom v tomto odvetví. Zameriavame sa na širokú dostupnosť našich výrobkov. Možno ich kúpiť osobne v predajniach, ako aj online. Skupina je popredným výrobcom kávovarov, ktoré si obľúbili reštaurácie, hotely a čerpacie stanice," vysvetľuje Radosław Matuszewski, generálny riaditeľ pre Poľsko a Pobaltie. Pre Groupe SEB je vedúca pozícia v odvetví len hnacím motorom ďalšieho rozvoja. Podľa predstaviteľov spoločnosti má Groupe SEB ambíciu zaujať vedúce postavenie nielen v predaji hrncov a kávovarov, ale aj tyčových vysávačov, fritéz a elektrických tlakových hrncov, ktoré zatiaľ nie sú v Poľsku veľmi populárne.