Meno: Slavomíra Fullová
Rok: 2006
Názov práce: Marketingové plánovanie v ARGO Slovakia, s.r.o.
Katedra: Katedra železničnej dopravy
Fakulta: Prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov
Počet strán: 69 Počet obrázkov: 2 Počet tabuliek: 3
Počet grafov: 0 Počet príloh: 2 Počet použ. lit.: 8
Anotácia: Diplomová práca sa zaoberá marketingovým plánovaním v zasielateľskej firme. Na základe marketingovej situačnej analýzy je navrhnutá marketingová stratégia zasielateľskej firmy ARGO Slovakia s.r.o., Poprad.
Anotácia (anglický jazyk): This project is focused on marketing planning in forwarding company. On foundation of marketing situation analysis is proposed marketing strategy forwarding company ARGO Slovakia s.r.o., Poprad.
Kľúčové slová: marketing, marketingové plánovanie, zasielateľstvo, situačná analýza, marketingová komunikácia, obchodný zástupca.
Vedúci práce: doc. Ing. Bibiána Buková, PhD.