Názov: Inspirativní franchising a spokojení kutilové
Autor: redakcia (s využitím informácií spoločností OBI a BT)
Zdroj: Logistika 1, 2006, 14 s.
Vydavateľ: ECONOMIA, a.s. Dobrovského 25, 170 55 Praha 7
ISSN: 1211-0957
Jazyk: česky
Anotácia: Pri svojich obchodných aktivitách uplatňuje OBI metódu franchisingu, založenú na úzkej a trvalej spolupráci partnerov – príjemcov a poskytovateľov franchisu. Vsádza pritom na individuálnu vlastnú iniciatívu a využíva angažovanosť, kreativitu a kapitál stredného podnikania. Takéto podnikanie ponúka všetky výhody veľkého podniku bez nevýhod centrálne riadeného podniku.
Kľúčové slová: franchising, odborné poradenstvo, elektronické obchodovanie, kutil, poskytovateľ, príjemca
Spracoval: Ing. Peter Majerčák, Ph.D.
Zaradené: júl 2008