Názov: Measuring Customer Satisfaction and Increasing it by Choosing the right Development Subjects (Meranie spokojnosti zákazníkov a jej rast prostredníctvom výberu vhodných vývojových subjektov)
Autor: prof. Josu Takala; Markku Rautiainen
Zdroj: Zborník príspevkov z 2. medzinárodnej konferencie Logistika & Doprava - LOADO 2003; 10. – 12. septembra 2003; Vysoké Tatry; str. 174-178
Vydavateľ: Katedra logistiky a výrobných systémov; Fakulta baníctva, ekológie, riadenia a geotechnológií; Technická univerzita v Košiciach
ISBN: 1451-107X
Jazyk: anglický
Anotácia: Cieľom príspevku je navrhujú systém merania spokojnosti zákazníka prostredníctvom hodnoverných číselných hodnôt. Rozhodnutím na základe týchto hodnôt sa má dosiahnuť lojalita a spokojnosť zákazníka. Požiadavky zákazníka sa majú sledovať dotazníkovou formou, pričom v 5 časti príspevku je uvedená konštrukcia dotazníka. V ďalšej časti je popísaná jeho analýza a nástroje, ktorými sa priradí dôležitosť jednotlivým požiadavkám zákazníkov z dotazníka. V ostatnej časti sú predostreté návrhy pre ďalšie výskumy v tejto oblasti.
Kľúčové slová: dotazník, kvalita, spokojnosť zákazníka
Spracoval: Ing. Miloš Poliak, PhD., KCMD, ŽU v Žiline
Zaradené: august 2004