Názov: Zvýšenie kvality vzdelávania v študijnom odbore Logistika na Ústave logistiky, Technickej univerzity v Košiciach s podporou Nadácie Tatrabanky a jej grantového programu "Kvalita vzdelávania 2014"
Autor: doc. Ing. Andrea Rosová, PhD., Ústav logistiky, TU v Košiciach
Jazyk: slovenský
Anotácia: Cieľom Grantového programu "Kvalita vzdelávania" je finančne prispieť
ku skvalitneniu výučby konkrétneho študijného programu, predmetu, témy alebo oblasti
vzdelávania tak, aby sa vyučovanie obohatilo o nové moderné poznatky, informácie
z prostredia domácej či zahraničnej vedy.
Požiadavky hospodárskej praxe na absolventov študijných programov študijného
odboru Logistika sa neustále zvyšujú a preto je potrebné prispôsobiť jeho obsahovú stránku
požiadavkám trhu a to predovšetkým kreovaním a implementovaním logistických zručností
do odborných predmetov I.. a II. stupňa vysokoškolského štúdia a to tak, že absolvent sa
potom stane pružnou pracovnou silou, schopnou prispôsobovať sa požiadavkám spoločnosti
a hospodárskej praxe.
Kľúčové slová: logistika, Nadácia Tatrabanky, Technická univerzita v Košiciach, Ústav logistiky priemyslu a dopravy
Zaradené: november 2015
Zobraziť článok.

Hľadaj obsah na stránke Logistický monitor

Štatistika

  • Počet návštev článkov 9442256

CHCETE PRISPIEŤ DO LOGISTICKÉHO MONITORU ?

Ak chcete pridať svoj príspevok do rubriky Média monitor spracujte anotáciu podľa vzorovej štruktúry a zašlite ju na adresu logistika@va1.sk 

Ak chcete pridať autorský príspevok zašlite text vo formáte PDF alebo DOC na e-mail: logistika@va1.sk
K príspevku zašlite názov príspevku aj v anglickom jazyku, stručnú anotáciu, kľúčové slová (dôležité pre vyhľadávanie) a fotografiu autora alebo ilustráciu.

Zobraziť vzorovú štruktúru príspevku.

CROWDFUNDING

CROWDFUNDING - je financovanie z mikrozdrojov. Logistický monitor zhromažďuje pre Vás informácie už 20 rokov BEZPLATNE. Pomôžte tomuto projektu dobrovoľnou čiastkou, ktorú pošlete na účet: Tatrabanka a.s. Žilina 2629410129/1100, IBAN: SK5O 1100 0000 0026 2941 0129. Ďakujeme.